AULA

Aula - Vores intranet

Vi bruger Aula som kommunikationsplatform mellem skole og hjem.

Aula er skolernes nye kommunikationsplatform, og inden for det næste års tid, bliver den også indført i vuggestuer, dagpleje og børnehaver. For dig som forælder betyder det, at du fremover skal besøge www.aula.dk fra din computer eller hente Aula app’en til enten iPhone eller Android, når du skal skrive til eller læse beskeder fra skolen. For at komme ind i Aula skal du bruge dit UNI-Login.

Første gang du logger på Aula, vil du blive bedt om at tage stilling til nogle samtykker, som eksempelvis omhandler brugen af billeder i Aula. Har du brug for hjælp til at komme i gang med Aula, kan du læse mere på horsens.dk/aula eller ringe til Den Digitale Hotline på 70 20 00 00.

Derudover kan du finde hjælp i en række "trin-for-trin-guides" og vejledningsvideoer på aulainfo.dk